Läggan

Jenny om Ålderskris!!!:
Ålderskris, du?!! Vänta du bara när du börjar närma dig 30! :/ Du är ju uuung ännu, bara barnet ;) Å vadå inte gjort nåt av värde? Skitsnack! Du har ju i princip nyss tagit studenten. Du blir ju bara 20..du har en maaaassa år på dig att göra massor av saker som har värde :) Så de så! *kram*

Svar: Haha ja men de känns ändå som att jag kunnat göra så mycket mer. =)

Glömde ju berätta igår att vi fått en ny lägenhet så första maj flyttar vi till en två vid älven =) Känns lite drygt att börja packa igen men de ska nog gå bra bara man börjar =) Sen måste jag ju ta kort på den här lägenheten så ni får se hur den ser ut och sen på våran nya =)

Idag slutar N kl 6 och då skulle vi till John och Malin och se film eller spela spel =)

Jag är hungrig måste gå och kolla vad vi har förnå ätbart =P

Jo jag har nu gått ner 4kg inte så mycket men de är åt rätthåll iaf och jag äter fortfarande chips men inte lika mycket som förut så de går ju också åt rätthåll =)

Kommentarer
Postat av: sötis

älskar dig sötis

2010-03-14 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback