Ålderskris!!!

Har varit dålig på att uppdatera, men jag har inget att skriva =/

N jobbar helg och då brukar jag ju åka till mamma men hon jobbar också helg så då får jag lov att vara hemma och ha tråkigt. Håller på att städa och tvätta i brist på annat hoppas N blir glad då.

Min kusin påpeka för nån dag sen att jag fyller snart 20. Usch. Jag har fått värst ålderskrisen =/ 20 år och jag har inte gjort nått av värde (känns de som iaf). Nä jag stannar gärna på 20.
Jag fyller år på långfredag, jippi, not, ingen kommer vara hemma, alla är i fjällen och N jobbar, mamma skulle väl komma hit iaf <3

Nä vet nån vad nu blev jag bara deppig, ska fortsätta städa, sen duscha sen melodifestivalen =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ålderskris, du?!! Vänta du bara när du börjar närma dig 30! :/ Du är ju uuung ännu, bara barnet ;) Å vadå inte gjort nåt av värde? Skitsnack! Du har ju i princip nyss tagit studenten. Du blir ju bara 20..du har en maaaassa år på dig att göra massor av saker som har värde :) Så de så!

'kram*

2010-03-13 @ 19:57:39
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback