update om min mobil

Nu är den färdig lagad =D men jag har inte fått hem den än =/ Den kommer förhoppningsvis i morgon ;)

Annars då? Ja de händer inte allt för mycket just nu, jag går mest runt och har tråkigt hela dagarna och är vaken halva natten. De är nog de värsta med att vara arbetslös, att man vänder på dygnet.

Just nu tittar jag på super nanny och herregud vilka föräldrar de finns, de är ju skrämmande alltså och vilka barn sen, ojojoj. Nä hoppas man blir en bra mamma den dan de är dax.


Tänkte också updatera er om mitt chips ätande och träning men de kommer upp lite senare idag kanske ;P

Nu vart de ett hoppigt inlägg men vad fan nu har ni nå att läsa iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback