Gymmet

Yes vi har börjat gå på gym =) Eller vi har gjort de sen slutet av Augusti tror jag de är =)
Jag älskar de! Innan man ska fara så känns de tungt men när man väl är där så går de jätte bra, visst vissa dagar är man inte så taggad och vill bara hem eller inte ens fara dit men så är de nog för alla.
Vi ska även börja simma lite då och då, för nu har badhuset äntligen öppnat igen =) (dom har haft de stängt på grund av vattenskada)

Chipsen då? Ja de går åt rätt håll iaf =P Jag äter inte varje dag längre vilket känns skönt, men jag äter fortfarnade för mycket. Men jag försöker iaf minska på de och jag försöker komma på vad jag ska göra eller äta istället för att äta chips men jag har inte kommit fram till nånting bra än.

Dricka: Ja de dricker jag varje dag. Jag skulle inte kunna sluta med både chips och dricka på samma gång. Men jag har börjat dricka cola zero istället och de innehåller ju inge socker. Men då inehåller de massa annan skit som inte är bra för en men vad fan finns de nånting som är bra för en? Jag försöker dricka mer vatten men de är svårt att vänja om sig att dricka de till maten istället för att dricka cola.

Jag har nu gått ner 2 kg på ca 3 veckor, vilket jag tycker är bra, vissa tycker säkert de är lite men med tanke på att jag fortfarande äter för mycket chips så tycker jag de är bra jobbat =)

jag ska försöka börja skriva här lite oftare, för min egen skull så jag kan hålla lite kolla på hur de går och vilka resultat jag gör =)

Nu ska vi på gymmet kl är fyra nu i skrivandes stund men jag gör detta tidsinställt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback