Söndag 15 Maj 2011

Så var de Söndag igen.. I helgen har vi varit i stugan =) I Torsdags kopplade vi husvagenen och drog iväg, har varit kul och skönt att åka iväg en sväng men nog är de skönt att vara hemma igen ;)
I veckan jobbar jag 4 dagar och ganska jobbiga dagar också, men de ska nog gå bra men just nu sitter jag bara och gruvar mig men så är de väl alltid när man varit ledig och ska joba igen.

Bjuder på några bilder från helgen, vart mest natur bilder och inte så mycket bilder på oss som var där (jag, Nicklas, John, Matte och Evelina)


Kallkällan


Kallkällan, de är här vi hämtar dricksvatten när vi är i stugan, de är de godaste vattnet som finns.


Kallkällan


Vi var ute och letade efter en tjärn som vi skulle fiska i och då körde vi över en bro och då såg jag detta, så vackert. Jag älskar vatten skulle kunna stå och fota de hur länge som helst för den ena bilden blir inte den andra lik fast de är samma motiv.


En orm låg och solade på vägen, faktiskt första gången jag ser en orm i de vilda.

Vet att jag lovat bilder på husvagnen men de har jag helt glömt bort att ta =P Och nu står den kvar i stugan så de får bli senare nångång =)

Nu ska jag göra klart de som ska med till jobbet i morgon sen blir de BB =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback