Torsdag 21 Juli 2011

Börjar väl vara dax å visa att jag lever tror jag ;P Har haft en väldigt lång paus och ja ni kan ju ränka med att de inte kommer bli bättre efter de här inlägget för helt ärligt så har jag inget att skriva om eller okej jag kan ju alltid skriva "idag har jag gjort de här..." men hur kul är de ens? Nä så blogg pausen kommer nog fortsätta, kanske gör en bildbomb nån dag då vårat internet behagar att gå i sin normala fart för nu går de mega sakta, typ som ett modem och jag har inte tålamod att vänta..

That's all folks!



Bjuder på en crazy bild från typ förra sommaren tror jag.

Nu tror jag att jag ska shoppa lite, bara för att ha nånting att göra ;) Jag brukar alltid lägga allt jag vill ha i varukorgen och sen tar jag bort de jag minst vill ha och sen går jag igenom de igen och tar bort lite till och sen brukar de sluta med att jag inte beställer nånting =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback