Träning

Innan jul bestämde jag mig att nu får de vara nog, jag vill inte vara tjock längre och ja detta är vad jag har lyckats med:

  • Slutat äta chips under veckorna (vilket var den största orsaken till varför jag är fet)
  • Har gått ner 1 kilo
  • Minskat 3 cm runt midjan
Ja de var väl inte så mycket men de har ju trotsallt varit jul och hur mycke trycker man inte i sig då?

Detta är vad jag också ska göra men har inte börjat än:

  • Sluta dricka cola under veckorna (om jag hade slutat med både chips och cola samtidigt hade jag nog inte varit så rolig att umgås med)
  • Sluta äta fika (jag tycker ju inte ens om de, äter de bara när man blir bjuden hos nån, visst nog kan de vara gott ibland men är jag inte sugen så ska jag inte ta.)
  • Skaffa gymkort (Nicklas ska kanske också skaffa de =D )
  • Träna regelbundet och simma kanske en gång i veckan
  • Tänka mer på vad jag äter, och vara nog med mina omega3 tabletter (äter inge fisk så då måste jag ta sånna men slarvar ganska mycket)
Jag är inte ensam på "resan" Nicklas har också slutat med sina onyttigheter och somsagt så kanske han också börjar gymma =) Vi väger och mäter oss varje Tisdag så ikväll är de dax igen ska bli kul att se om de hänt nånting =)

Vi ska till gymmet och boka tid för intro så fort vi är friska, yes jag är sjuk än och är gode less och N är lite småkrasslig han med =(


De här inlägget är förövrigt tidsinställt ;)

Kommentarer
Postat av: maud

Hoppas att det går bra för er. Krya på er båda.

2011-01-12 @ 08:12:44
Postat av: ..

Hoppas att vi får läsa mer om hur det går för dig och N under träningen och med "sluta äta chips/dricka cola" :)

2011-01-12 @ 16:07:49
Postat av: Sara

vad duktiga ni är! :) ni vet ju att vi håller fast i måndagar halv sju om ni vill simma med oss :) (när henke nu är hemma på veckorna och om han tar sig i kragen igen) :)

2011-01-12 @ 18:49:10
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: kusin Nathalie

Bra jobbat! :) Inga dåliga resultat du fått redan nu. Kämpa på, ska bli kul att läsa om er resa.

Kram från kusinvitamin

2011-01-13 @ 08:13:34
URL: http://nomorenoless.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hittade din blogg när du kommenterat hos Sara så nu följer jag den också :) Jag hejar på er! :)

2011-01-13 @ 16:00:08
URL: http://linneali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback