Måndag 17 Januari 2011

Idag har de inte hänt mycket (fast de gör de väl aldrig), vi har varit till Svensbyn en sväng och druckit kaffe, sen så har vi just ätit middag och nu ska vi nog bara sitta hemma och dega.

Vikanskaffningen ringde idag tack och lov, började bli lite orolig att jag inte skulle få jobba nå den här månaden. Ska jobba Lördag och Söndag och sen den 26 och 27. På Lördag ska vi även på 40 års kalas på byn =) Hade tänkt sova där från Fredag till Lördag men nu går ju inte de men men jobb är viktigast av allt just nu. Men jag börjar bli ganska less på att vara vikarie, just de här med att man i princip aldrig vet när man ska jobba och kan inte planera nånting, så jag ska ta mig en ordentlig funderare och komma fram till vad jag vill göra.
Vara vikarie, plugga eller hitta ett fast jobb???

De var väl allt just för stunden eller jag kan ju berätta att jag är så gott som frisk, hostar till lite då och då men annars är de okej, N börjar också bli bättre så jag hoppas vi kan ta oss till gymmet i veckan för att boka tid för intro eller de skulle vi ju kunna göra i morgon för jag gissar att vi ändå inte får tid på en gång. Jaja vi får väl se hur vi gör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback