Lördag 8 Januari 2011

Då var de ett nytt år igen, ska bli intressant att se vad de har att bjuda på =)

Jag är just nu jävligt sjuk, de börja i Onsdags med lite rethosta inte så allvarligt sen natten mot Torsdag vart jag täppt i näsan, sov inte så mycket men for ändå på jobbet, tänkte att jag orkar nog jobba 4,5 timmar och ja de gjorde jag ju men sen låg jag hela kvällen. De bara rann från näsan och hostan var nu slemhosta. Igår låg jag i sängen princip hela dagen. Idag känns de lite bättre iaf.

I morse ringde dom från jobbet, de var kris och dom ville att jag skulle komma och jobba men tyvärr så kan jag ju inte de =(

Ja nu tänker väl ni jaha nu när hon äntligen skriver så är de bara för att gnälla men nej nej så är de inte jag tänkte bara säga att de kommer komma upp lite bilder senare idag =) Ska ta och tömma kameran nu tänkte jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback