Klipp Klipp

Idag har jag varit och klippt mig =) Eftersom jag inte är gjord av pengar och prioriterar andra saker så tänkte jag att jag provar Piteå salongen som endast tar 199:-.
Jag hade inte så höga förhoppningar eftersom de var så billigt men jag är ganska nöjd, jag ville få bort de som var nött och tunna ut de och de vart bra men jag ville ha sne klippt lugg de vart mindre lyckat.
Sen så skulle de ju kosta 199 trodde jag eftersom de stod så i skyltfönstret men de kosta 220, okej de var ju ingen stor skillnad men varför kosta de extra? då tycker jag att dom kan skriva från 199:- beroende på just ditt hår, för jag gissar att de är däför de vart dyrare eller nå. Sen så tvätta hon inte håret och klippte de då i princip torrt, hon spraya med en vatten flaska två gånger, en gång bak och en gång i luggen.
Så kommer jag klippa mig där igen? Ja om jag bara ska ta bort de som är nött och tunna ut de men vill jag ha en "frisyr" så kommer jag inte gå dit.

Nu ikväll har jag färgat håret =) Köpte knall rött, men eftersom jag hade typ svart hår innan så skiftar de nu bara i lite rött och de var precis de jag ville =)
Före och efter bilder kommer nog i morgon =)

Har fått ännu mer jobb nu, så nu jobbar jag Torsdag 15:30-21, Fredag 15:30-21, Lördag 7:30-12, Söndag 7:30-12. På Lördag var de ju tänkt att vi skulle på 40 års kalas på byn men de vart flyttat till Fredag och då jobbar ju jag =( Men vi ska nog ändå åka till Ä-byn på Lördag, träffa vänner och familj =) Vi har fan inte varit där sen juldagen tror jag =/

Nu ska jag gå och lägga mig, måste verkligen vända tillbaks på dygnet, sover till 12 varje dag, oops =o

God natt

Kommentarer
Postat av: maud

Ja man blir förvånad varför dom inte säger till direkt att det blir lite dyrare med ditt hår.Jag har aldrig varit med om det här på byn.Kul att du får jobba.

2011-01-20 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback