IKEA eller inte IKEA de är frågan

Då var de Måndag igen och jag håller på att laga middag eller den lagar sig själv i ugnen just nu så jag behöver bara vänta på att den blir klar =P
Idag har vi varit till Ä-byn igen, hämtade mammas bil eftersom de kommer en som ska köpa våran ikväll, så vi ska ha hennes tills vi hittar en ny.

Helgen då!? Jag har ju jobbat fre,lö,sön, men vi har ändå hunnit vara till Ä-byn i Lördags och hälsa på våra föräldrar och Elin <3 Igår så kom John och Malin hit och såg HP 3&4 så nu har vi bara två kvar eller 3 om man räknar med den nyaste men den har vi inte än ;P

I veckan jobbar jag Onsdag kväll och Torsdag 7:30-12.
På Torsdag blir de eventuellt IKEA, men de beror på vad jag får i lön (men jag hoppas!!!).
Annars så är får nån som känner sig snäll gärna ge mig lite pengar =P

Vi ska köpa en ny sängram och självklart så är den som vi vill ha inte så billig =/
Sen så blir de lite småkrafs som vanligt, typ blommor, nån vas (har typ inga vaser), nya sänglampor (kanske), taklampa till vardagsrummet (om jag hittar nån fin) osv..


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

himla synd att anton fick magsjuka då ni var i byn! :( vi får ta de nästa gång :D

2011-01-24 @ 20:35:55
URL: http://liindaochanton.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nu är det väl ändå dags att visa upp vad ni köpte också! :)

2011-02-05 @ 12:02:52
URL: http://nomorenoless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback