God morgon

Eller nja de är väl inte precis morgon men jag har nyss stigit upp så för mig är de morgon. Ställde klockan på 10 igår (vilket N gjorde också) när den ringde i morse snooza jag till 11 och låg och väntade på att N´s skulle snooza för sista gången (för man kan ju bara snooza en timme), mobilen börjar tjuta, han stänger av den och hinner knappt tillbaka med huvet på kudden innan han snarkar igen. Åh så arg jag blir för vi skulle ju upp 10 och börja städa men sova verkar viktigare. Nu ringer hans mobil så nu kommer han väl vakna och stiga upp hoppas jag.

De var allt för nu åter kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni klarar era mål :) Hur många kg har du tänkt att gå ner innan "målet" är nått? Lycka till

2011-01-13 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback