Fiskarna i havet

NSD


Jaha, var de nödvändigt att börja ändra på folks stjärntecken? Kunde personen som kom på de här bara varit tyst!? Jag har alltid varit Vädur och vill gärna fortsätta vara de, men nej nej nu är jag helt plötsligt fiskarna!!
Tänk dom som har tatuerat in sitt stjärntecken, vad fan ska dom göra nu då? Jag hade tänkt tatuera in mitt stjärntecken för jag tänkte de är en del av mig och kommer alltid vara. Jag blir fan upprörd!!! Okej vissa kanske inte tycker de är en stor grej om dom är fisk, våg eller jungfru men för mig är de en stor grej..

Vad tycker ni? Bra, Dåligt eller bryr ni er inte???

Kommentarer
Postat av: Jenny

What!!!

Jag är skytten nu! Grrrr

Jag har alltid varit stenbocken och kommer alltid alltid fortsätta vara det!

2011-01-18 @ 20:03:03
Postat av: En helt vanlig Isabell

Jo, jag tänkte göra så egentligen, mycket smartare och mindre disk som sagt :-) Men jag ville testa om det blev någon skillnad i stekpanna.

2011-01-19 @ 13:03:23
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: MLI - husägare och barnlängtan

Jag har ju tatuerat in ett lejon på ryggen, så för mig känns det piss! men jag kommer alltid vara lejon och ingenting annat, det som jag föddes i är det som räknas :)

2011-01-19 @ 20:18:01
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback