Onsdag 20 Oktober 2010

Detta händer:

Lördag bröllop. Ska bli jäkligt kul eftersom sist jag var på bröllop var jag typ 5-6 år och de enda jag kommer ihåg är att jag var förbannad för att jag inte såg nånting när vi satt i kyrkan. Idag kom jag även på vad vi ska ge i bröllops present =) Visar sen =P

Onsdag åker vi till Älvsbyn och är hund vakt till söndag (tror jag)

Nästa Fredag är de begravning (min farbror har gått bort). Bröllop och begravning inom loppet av en vecka..

Sen är de lungt (vad jag vet än så länge) tills första advent helgen, då ska jag och mamma (trumvirvel) åka till KIRUNA, fy fan vad jag längtar!! Ska bli sjukt kul att träffa alla mostrar/morbröder/kusiner/kusinbarn. Vi har inte varit dit på, hmm, ja jag kommer inte ens ihåg sist i var dit. Jag har varit dit med pappa nästan en gång per år men då blir de ju att besöka hans sida av släkten och inte mammas. Nä de ska bli kul och jag hoppas alla håller sig hemma då =P

De var allt för nu ;)

Kommentarer
Postat av: kusin Nathalie

Snöfritt låter bra, då kanske man kan hoppas på att slippa snörök och annat skrot efter vägarna :)



Vad kul att ni kommer upp! Ni måste komma förbi hos oss (eller mamma&pappa så får vi väl komma dit) också :)

2010-10-21 @ 11:00:50
URL: http://nomorenoless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback