11 Oktober 2010

Förra veckan jobbade jag Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Jävligt jobbigt när man inte är van men jag tänkte posetiva tankar (typ pengar, pengar, pengar). Idag och i morgon är jag ledig, skönt!!

I fredags var vi på Kalas i Älvsbyn =) Vi firade min bästa vän Elin som fyllde 18 år i Lördags ;) Jag kunde tyvärr inte följa med ut på krogen eftersom jag jobbade men jag tror hon hade kul ändå =P

Idag har jag bakat för på Fredag fyller Nicklas år och hans lillasyster fyller också år då (lite kul att dom fyller år samma dag =P) så Fredag blir de att fira med deras familj och Lördag kommer några från min familj och Nicklas kompisar och firar han =) Elin kommer också och ska sova över här <3 Oj så mysigt vi ska ha de. Sara (N´s syrra) ska ha fest på Lördag kväll så vi ska nog dit och kanske dricka lite =P


Bjuder på en bild på sötungen Oliver =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :) vad roligt, ja den var riktigt fin. den fanns ju hur mycket fina ringar somhelst :)

2010-10-12 @ 21:44:01
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Min Peter och hans lillebror fyller också år på samma dag, nu på söndag :)

2010-10-13 @ 08:33:27
URL: http://nomorenoless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback