Underbara sol <3


Amber älskar att leka i snön


Amber <3


Ixi ville inte hoppa i snön hon vill bara lukta på allt =P


Våra älsklingar <3


Hoppas solen är här för att stanna.


Igår kväll var vi och tittade på en till lägenhet, den var jätte fin så vi har tackat ja till den, hoppas ingen annan vill ha den också. Och för er som inte bor i Piteå så är de så att pitebo har ett kösystem och för varje dag man är medlem får man ett poäng. Sen får man göra intresseanmälningar på lägenheter och dom 5 som har flest poäng får komma och titta på lägenheten, sen går man på internet och bockar i om man vill ha den eller inte.
Kanske inte så intressant men nu kanske ni fattar vad jag surrar om =P iaf vi är på plats nr3 och igår var de ingen annan som hade hört av sig om den så hoppas vi får den =)
När vi flyttar så ska vi ha våran kökssoffa i köket (just nu står den i vardagsrummet)
så igår klädde jag om tre stolar i samma tyg som soffan så de ska matcha och jag vart väldigt nöjd med resultatet =)

Nu vill jag bara på ikea och köpa massa tyg och sy massa kuddar till soffan men de lär dröja innan vi har råd att åka dit =/ Jo stolsdynorna var vita innan, inte så praktiskt precis dom var väldigt fläckiga!
Tyget är svart men ser blått ut på bilden =P

Nu ska jag gå och diska eller nå ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

åh är den på saxofon? hoppasni får den! när är det inflyttningsdatum isf? hur går det, behöver du peppning inför öjagården? :)

2010-03-04 @ 19:43:22
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Aslan

Blogga mer om chips snälla :3

2010-03-05 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback