Snark snark!

Fy fan vilket väder de är ute ska de aldrig sluta snöa?
De gick då bra att sova själv inatt iaf =) jag vakna tjugo i tolv och tolv skulle var väcka N så jag låg och drog mig ett tag och väckte han sen men han var så trött så han fick sova till halv två och vad tror ni han gör nu då, jo han skulle lägga sig i sängen och mysa med Amber och nu snarkas de för fulla muggar från sovrummet. Men han får väl sova lite till då =P Sen ska vi på middag hos Hanna, Matte, lilla Oliver och lilla Evelina =)

Nä nu vart jag less på snarkandet ska gå och hoppa i sängen så han vaknar ;P

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du ska ju låta mig få mysa med Amber snarkar gjorde jag inte det var mitt och Ambers hemliga språk mellan oss 2.hihi

2010-03-27 @ 23:32:45
Postat av: maud

hoppas maten var god .Jag vet att snarkandet kommer nog från nickes far dom kan snarka.

2010-03-28 @ 08:47:08
Postat av: Bella

Tack, det hjälpte massa!

2010-03-29 @ 21:03:44
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback