Sängen nästa!

Nu är jag väldigt trött, kanske för att jag varit vaken sen tjugo i sju!? N är på jobbet och bara för att jag är själv så är de oroligheter på området, men dom kommer ju inte in i våran port men de är som typiskt ändå att de är livat just när N är borta men aldrig när han är hemma och jag känner mig trygg. Men de ska nog gå fint att sova iaf har ju mina vakt hundar och vakt kissor <3 Hundarna har förövrigt redan gått till sängen så dom tycker nog att jag ska göra dom sällskap =P


Så här kan Amber se ut när hon sover men oftast ligger hon tvärs över hela sängen och tar upp mest plats av alla.


Ixi gäspar eller visar sina fina huggtänder.


Katterna myser men de ser inte så skönt ut för den undre =P Dock dålig bild men ni ser nog ändå ;)

Nä nu säger jag tack och god natt <3

Kommentarer
Postat av: maud

Ja det är bra att du har börjat att ta lite bilder det är ju kul att titta på dina underbara hundar.

2010-03-27 @ 08:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback