Måndag 1 Mars 2010

Nu har Elin åkt till sin syrra å de är så tomt här, N ligger fortfarande och sover så jag passar på att ha lite egen tid och läser ikapp mig på alla bloggar =)
Mitt hår vart inte så lila de skiftar bara lite, men jag har ju så mört hår så de är ju inte så konstigt =P På Elin däremot syntes de gode bra men hon hade ju så ljus hår så =P

Igår hade vi då ljusparty hade bjudit nästan 20 pers och de kom typ 7 st, lite besviken men vi hade då jätte trevligt iaf =)

Och nu till nånting jätte roligt!!! Är ni nyfikna nu?
Vi ska flytta igen och nej inte tillbaks till Älvsbyn utan till en tvåa på ett annat område här i Öjebyn =)
Vi har kommit fram till att vi behöver inte en trea och vi sparar ca 800 kr på hyran och vi måste spara in på allt just nu när jag inte har nå jobb.
Så igår var vi och titta på en men den känndes inte riktigt bra men den hade fin utsikt mot älven iaf =P
I morgon ska vi å titta på en annan och jag hoppas den är fin och att ingen annan vill ha den =P

Nu ska jag gå och väcka N så vi hinner umgås lite innan han ska på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback