Lägenheter hit lägenheter dit

Har sjukt tråkigt!! Vet inte vad jag ska hitta på ingenting känns roligt, ingenting bra på tv och ingen att vara med.
Har pratat med Elin min älskling <3 Allt kommer bli bra tillslut och jag stöttar dig vad som än händer!

Idag var vi och titta på en lägenhet, den var fin men varför måste de vara så tråkiga tapeter? Hallen och sovrummet var ny tapetserade vitt fast inte vit vit utan nån mysko vit färg =/ Men de går väl att leva med om inte annat kan man ju tapetsera själv om man vet att man ska bo där länge.
Idag fick vi även besked om att vi får titta på en till lägenhet men dom svara inte så vi får väl försöka i morgon igen =)


Kommentarer
Postat av: Welin

Tack ska du ha! Jag älskar dig min vän! <3

2010-03-04 @ 20:54:20
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback