Godmorgon =)

Ja vad fan gör jag uppe nu undrar ni!? Nicklas mobil ringde ca. 06:40 och jag kunde ju självklart inte somna om efter de fast jag försökte men då börja jag tänka på allt som måste göras idag och då flög jag upp ur sängen.
De är nån som ska komma och kolla på lägenheten så de måste städas och diskas. Synd att klockan inte var lite mer så hade jag kunnat börja dammsuga, men N måste få sova för han ska jobba natt inatt. Usch för att sova själv men jag har ju klarat de förut så de ska nog gå bra + att jag har ju mina vakthundar =)

Nä om man skulle ta och rensa kattlådan de lever inte om så mycket och sen kanske diska =)
Jo idag börjar vi med våran matbudget vi får väl se hur de går jag återkommer väl under veckan och meddelar hur de går =) 


Så här fint väder är de tyvärr inte idag heller =(

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

de hoppas jag med :)

2010-03-26 @ 08:02:29
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback