Bio =D

Söndag = Städdag. Ja vi håller på att städa och tvätta, tråkigt som fan men de måste ju göra så och de är ju skönt när de är klart och finns de nå bättre än att lägga sig i en renbäddad säng? De är belöningen man får =)
Sen kl 9 är de bio som gäller med John och Malin.

Helgen har varit ok vi har ju då varit i Ä-byn från Fre-Lör och nu minns jag varför jag ville flytta därifrån, de händer ju fan ingenting!!! Nog är de kul att åka dit och träffa alla vänner men fan så skönt de var att komma hem <3
Jag trivs hundra gånger bättre här i Piteå och jag kommer nog aldrig flytta tillbaks inte som de känns nu iaf.

Mamma laga massa mat till oss i helgen som vi fick ta med hem så nu ska jag gå och ta fram fläskpannkaka som vi ska steka till middag, mums ;)


De är denna film vi ska se i kväll i 3D.
Ni som inte sett bio i 3D gör de!!
Visst de är lite dyrare men de är fan värt de =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback