4 år <3

Fan vad veckan har gått fort känns som att de nyss var Fredag =P Men inte gör de nå att veckan har gått fort för i helgen är N ledig och i morgon när han slutar (tre) så åker vi till ä-byn =) Så vill ni träffa oss kan ni ringa och boka tid =P Haha nä men vi har ganska många att hälsa på när vi åker hem så vi stressar mest runt så vi hinner vara ett tag hos alla.
På Lördag kväll åker vi hem igen och på Söndag ska vi på bio (Alice i underlandet 3D) med John och Malin =)
På Måndag ska jag på mitt första möte hos Arbetsförmedlingen, dom har jävligt lång väntetid här i Piteå jag skrev in mig i slutet på Januari och får komma dit först nu, helt sjukt...
Resten av Måndagen ska jag och Älskling bara mysa och äta nån god middag, vi firar nämligen att vi varit ihop i 4 år och förlovade i 2 <3 De är väldigt bekvämt att ha de på samma dag, lite mindre datum att komma ihåg och killar brukar ju ha en förmåga att glömma viktiga datum ;P


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror ni kommer vara tillsammans i all evighet! :) Ni är så söta tillsammans! <3

Hade tänkt ringa dig ikväll men de blev inte, hoppas du inte tror att jag dött ;)

Jag ringer dig imorgon min vän! Godnatt <3

2010-03-18 @ 22:41:37
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback