3 Dagar kvar =D

Mitt bloggande höll inte i sig så länge men jag ska väl försöka uppdatera några gånger i veckan och gör jag inte de så får ni gnälla på mig så att jag gör de =)

Nu är de bara tre dagar(4 om man räknar med idag) kvar tills jag är 20 =D Min ålderskris har börjat släppa och jag ser framemot att fylla år =) Mamma kommer hit på Fredag och stannar kanske hela helgen om hon står ut, hon är livrädd för katter och vi har ju två och den ena älskar att sitta i knät så mamma står oftast upp när hon är här =P
Är de någon som vet om alla affärer är öppna på Lördag? för vi vill nog gå på stan och shoppa loss lite ;)

Igår kväll var vi och lämna våran bil på Nordiska bil och idag har en snubbe från försäkringsbolaget varit och titta på den så hundarna och Nicklas har knatat iväg för att hämta den och jag stanna hemma och tvättar. Dom kommer inte laga bilen lite synd ändå men vi ska nog köpa oss en lite nyare bil då kanske N slutar byta bil varje månad ;P

Ikväll ska vi åka till Luleå och hälsa på min pappa (om dom är hemma, men de borde dom vara), han fyllde år förra helgen och jag har ingen jävla aning om vad jag ska köpa till han, pappor är nog de svåraste att köpa nånting till =/
Har ni några tips?


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

jaha okej klart ja vet att du fyller år ;) jadu ja vet inte riktigt ännu eftersom david kommer hem imorrn så ska vi väl planera något. men ska vi inte bort eller så hade ja tänkt kika förbi!

2010-03-30 @ 19:06:45
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Postat av: Liinda - mamma till anton

jo ja vet hon sku komma, ja sa att hon får följa me mig ifall ja ska faara :)

2010-03-31 @ 07:28:50
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback