Söndag

Idag regnar de så vad passar inte bättre att gå på stan en sväng =) Ska försöka hitta Handplockat som finns i Älvsbyn som tydligen ska finnas här i Piteå också men jag har då aldrig sett affärn, den ska tydligen vara i småstaden men då sa en annan att den flyttat därifrån så ja vi får väl se om vi hittar den ;)
Vikarie festen i Onsdags var grymt rolig fast jag var nykter =P Men natten var inte lika kul =/ Vaknade av att jag mådde illa och fick springa och spy så på morgonen ringde jag jobbet och sa att jag fått magsjuka, går och lägger mig ett tag igen och sen åker jag och hämtar N från jobbet och då ser jag att jag ser jätte konstig ut kring ögonen men tänkte att jag inbilla mig men jag fråga N och han tyckte jag såg svullen ut. Jaha tänkte jag jätte kul med ögoninflamation. Fredag är jag också hemma från jobbet (fast magsjuka hade jag ju inte de måste ha varit nå migränanfall) för att jag inte visste vad de var med mina ögon men jag kom på de till sist, eftersom de inte rann från ögonen så uteslöt jag ögoninflamation och kom fram till att de var en allergisk reaktion från min ögonskugga som är 10 år gammal eller nå =P Så de var ju inte så farligt. Så i morgon är jag tillbaks på jobbet igen =) Har räknat ut att jag har bara 13 dagar kvar att jobba + 3 dagar som jag ska jobba för Sara men innan de hinner jag ha en veckas semester =)
Nu börjar jag bli hungrig så de är bäst att vi åker nu tänkte att vi skulle ta en fika eller äta på stan, Mys <3

Kommentarer
Postat av: Sara

det är nere i småstaden, du går förbi bion ;)

2010-07-25 @ 16:10:58
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback