Ska vi eller ska vi inte!?

Sitter och funderar på om vi ska åka till Sthlm i September eller inte, de är jävligt dyrt tycker jag och vi skulle kunna göra mycke annat för dom pengarna men samtidigt så vill jag göra nånting för min lön inte bara slösa upp den och Nicklas har aldrig varit i Sthlm och jag har bara varit där en gång och då var vi bara i gammla stan och i städer utanför Sthlm. Och N vill nog egentligen inte åka dit han har bara gått med på de för min skull tror jag och då känns de inte heller så kul.


Vad ska vi då hitta på!? För nånstans vill jag åka!!

Kommentarer
Postat av: maud

Ska du fylla garderoben med nytt?. Ni kan åka till Kuri det är nog billigast.

2010-07-27 @ 06:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback