Konstigt kryp

Jag lovade ju en bild på sovrummet för nån dag sen men vi är inte klara än, vill få upp några tavlor och sånt innan ni får se =P

Nu till nånting helt annat, jag kom just fram till att jag trivs med mitt hår just nu, jag brukar alltid hata mitt hår men nu (iaf idag) är jag jätte nöjd =) Fin färg och lagomt tjockt, de enda jag kan gnälla lite på är att jag önskar att de var lägre men de växer ju så de är bara att ha tålamod =) Då vet ni de också haha ;)


Detta mysko djur sitter på våran inglasning, jag har alldrig sett de tidigare, vet nån vad de är för nånting?

Kommentarer
Postat av: Elin! :)

Jag beskrev detta djuret för mamma och hon sa att hon hade sett ett likadant, hon hade kollat upp det och det var tydligen en typ av fjäril, "liguster fjäril" tror jag den hette om jag inte minns fel ? :)

2010-07-15 @ 00:01:30
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback