Varmt

Nicklas är och jobbar =( Nä han brukar inte jobba natt, de är första gången han gör de men vi behöver alla pengar vi kan få så han jobbar extra så mycket han bara kan. Jag tycker synd om han som måste de men what to do? jobb växer inte på träd tyvärr. Men snart kanske (hoppas,hoppas,hoppas).

Å varmt är de här inne jag svettas som fan, Nicklas har du varit och rört elementen? Han brukar höja sen går jag och sänker =P

Ja får se när man somnar inatt då, känner mig ganska trött men när jag lägger mig i sängen och inser att N inte är där kommer de nog inte vara lika lätt. Men han måste ju vara vaken hela natten så jag kan ju ringa han när jag vill så de känns bra iaf =)

Nu ska jag se klart curling (swe-can), jag tror vi kommer förlora men man vet ju aldrig, man kan ju hoppas att vi vinner iaf =P

God Natt <3

Jag älskar dig Nicklas

vad skulle jag göra utan dig

Med dig är jag så lycklig

Stuck on you

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du är den gulligaste å goaste personen på jorden.

Älskar dig gumman puss

2010-02-23 @ 01:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback