Tvättis

Jag lyckade inte stiga upp halv tio men ca fem över tio var jag uppe och sprang ner till tvättstugan. Har packat klart också tror jag, man kommer alltid på nånting i sista minuten eller när man just sätter sig i bilen, men de viktigaste har jag iaf =) Borde ta och äta nå frukost/lunch men de kändes jobbigt.
Sitter och lyssnar på musik i mp3n vilket gör tvättis besöken mycket roligare men stackars grannar haha okej nä så högt sjunger jag inte, pinsamt om nå skulle komma in i tvättstugan när jag står där och dansar och sjunger medans jag hänger upp tvätt, hm jag får nog ta de lite lungt på den fronten =P

Nä ska he in lite mer musik på mp3 och sen gå ner i tvättis igen.

Ikväll får jag träffa underbara Elin igen!!

Kommentarer
Postat av: Sara

tänkte bara upplysa (även om du kanske vet det redan) att det är viktigt att äta måltiderna regelbundet för annars förstörs förbränningen. så om du vill gå ner i vikt, är det viktigt du äter alla måltider regelbundet och att du äter rätt sorts mat förstås :)syns imorrn! :) kramar

2010-02-04 @ 12:50:49
Postat av: Sara

ja jag vet hur det är, så är jag med! spec om jag måste äta typ sju på morgonen ellerinnan (när jag jobbar) det är bara kämpa på :)

2010-02-04 @ 15:02:31
Postat av: Elin

Jepp de fick du ;) Tycker att vi ska hitta på nå nån helg bara du och jag ? vad tycker du om de ? :)

2010-02-06 @ 19:25:45
URL: http://weeelin.blogg.se/
Postat av: Sara

perfekt! :D då planerar jag in den dagen så jag inte hittar på nåt annat då ;)

2010-02-08 @ 14:56:02
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback