Trött ZzZzZzZz

Ja vad fan gör jag uppe nu tänker ni, hon brukar ju sova till minst 1! Jo de brukar jag ju men idag är jag en snäll människa som har skjutsat min karl på jobbet och ska senare och hämta han syster och skjutsa hon till sjukan och sen hämta hon. Oj så snäll jag är ;) Sen ska jag nog gå och lägga mig igen eller nä de ska jag nog inte, lär inte vara så trött då så de betyder att jag kanske får nånting gjort idag typ städa.

Nu till mitt sluta äta chips, jag har väl varit ganska duktig tycker jag. I lördags åt jag ju en pringlesburk i söndags åt jag en gott och blandat påse men igår åt jag chips och dipp FY SKÄMS!!! Fast jag hade väl räknat med återfall men de bästa med igår är att jag inte tyckte de var så gott jag åt de bara för att. De är väl ett gott tecken?
I helgen ska vi till N's suga = Äta gotta hela tiden. Men jag ska köpa med mig en godis påse och en popcorn påse och massa frukt. De bästa med deras stuga är att de är flera mil till närmaste affär så blir jag sugen kan jag inte fara och köpa nå =) Vi ska på Jokkmokks marknad på lördag och förhoppningsvis fara förbi en sväng till Kronis och hälsa på min pappa (om han är där) och två av mina bröder. Min minsta storebror har ju köpt en hundvalp, har jag sagt de? Iaf N har inte sett den så på Torsdag när vi ska på byn ska vi fara till han om vi hinner för han skulle åka till Kronis kring 6 och om vi inte hinner så kanske vi kan se den på Lördag då istället.
Hm jag skriver lite invecklat tror jag men de låter bra i min skalle iaf =P


Detta är då Loka min brors hund


På dom här korten var hon 8 veckor alltså för ca. 3 veckor sen, jag prata med min bror igår och då vägde hon 8-10 kg =O Då är hon ju nästan lika stor som Ixi eller nja ixi väger väl kring 15 men ändå.

En sak är dumt med bloggen (på tal om nå helt annat) man kan ju bara välja en kategori, men som nu har jag ju både vardag, hälsa och bilder, vad ska jag välja då? Hm.. de får nog bli hälsa tror jag.

Nu ska jag börja göra mig klar och fara och hämta KryckSara (De är ditt nya smeknamn bara så du vet =P)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha krycksara ;) i lördags kallades jag för "kryckan" haha :p Tack föra tt du ställer upp så fint :)

2010-02-02 @ 11:52:01
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, jo jag slinker in hit ibland och läser ikapp mig :P



Jo, man blir sjukt knäpp av att gå hemma hela dagarna.. Måste börja söka ett sommarjobb nu :o



Jo, det är bra med mig. Går ju komvux nu och till hösten blir det nog universitet. Så, jag har att göra i alla fall :P

2010-02-02 @ 15:01:28
Postat av: Johanna

Hej ! Tänkte bara höra, trivs ni i piteå ? och hur går det med hundarna i lägenheten nu när dom är vana att bo i hus ? :)

2010-02-03 @ 15:17:01
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: Petra

Okaj :)



det blir nog att läsa psykolog programmet. :)

2010-02-03 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback