Stolt!

idag har jag fått ihop några vuxenpoäng =) Jag har ringt om sommarjobb och om att bli vikarie men utan något konkret resultat, jag får avvakta och se helt enkelt. Har även försökt få tag på min handläggare på arbets. men jag fick bara ett 010 numer till henne och de verkar inte gå och ringa de från mobilen så jag fick mejla hon istället.
Så jag är stolt över mig själv att jag ens våga ringa för ringa till nån är de värsta jag vet jag blir jätte nervös men jag vet inte för vad egentligen för dom jag prata med var jätte trevliga och hjälpsamma men de är nog min största fobi, att prata i telefon alltså, huvva.

I morgon blir de nog att ringa på lite fler jobb, om jag vågar =P Och förhoppningsvis ringer min handläggare i morgon så jag får komma på mitt första möte nångång.

Nä nu ska jag pysa vidare kanske bygga lite pussel =)

Kommentarer
Postat av: sara

vilka ringde du? :) vad duktig du är! du kommer säkert få något nattjobb, det är jag säker på :)

2010-02-15 @ 19:46:11
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: sara

det är bra! imorgon är det bara och fortsätta ringa medans du ändå är på g :) det vore ju perfekt när du bor så nära också :)

2010-02-15 @ 20:18:50
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad du är duktig ,det var bra du får fortsätta att ringa. Hälsa min son.

2010-02-16 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback