Ska jag eller ska jag inte?

Har varit vaken sen ca kvart i åtta, Varför? Ja de undrar jag också! Jaja kan väl va bra att stiga upp tidigt nångång också =) N ligger och sover än och de ska han få göra ett tag till så han orkar jobba ikväll =)
Åhh jag vet inte om jag ska fara till mamma idag eller i morgon eller inte alls. Helst vill jag nog vara hemma just nu men då blir hon så ledsen å de vill jag ju inte, så ja vi får se hur jag gör men de lutar väl åt att åka dit i morgon. Jag vill ha en egen bil med oändligt mycket bensin så jag kan bestämma själv när jag vill åka nånstans.

Nicklas och Amber =P

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken söt bild på dem :) kom ihåg att du har alltid ett val. du ska inte behöva fara nånstans ifall du inte vill. det kan gå två månader ibland innan jag ser min mamma, hon blir inte sur eller ledsen för det. det är inte så en mor-dotter relation ska vara, den ska inte bygga på skuldkänslor om man inte hälsar på eller ej. Man ska veta att en mamma alltid ställer upp, inte ska bli sur för att man inte kommer en dag. och likadant från andra hållet. =) Så hälsa bara på om du vill, orkar och känner för det :) Tänk på dig själv! :) har du ringt öjagården förresten? :)

2010-02-19 @ 11:08:20
URL: http://saaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback