Os =)

Sitter och ser på os, tycker de är ganska kul att se om de är nån svensk som tävlar alltså =P Anja vann just Brons de är ju kul me tanke på vilken krach hon gjorde igår.

Ikväll har vi varit hos John och Malin igen och druckit kaffe sett nån Rambo film (den sista tror jag de var) Men den var inge bra, bara massa blod överallt.

Nu skulle jag behöva gå och lägga mig har ont i huvet som fan (tredje kvällen i rad) men jag är inte trött så jag ska försöka härda ut ett tag till.

I morgon eller på Lördag åker jag till mamma (kanske) ska höra vad N tycker. Visst är de ganska skönt att åka dit och bli uppassad men som man säger borta bra men hemma bäst + att jag tycker de är så jobbigt att vara borta från N, men han jobbar ju hela helgen så vi ses ju ändå inte så mycket bara när vi ska sova typ.
Usch för helg jobb!

Ska kolla runt vad en liten platt tv kostar, jag vill nämligen ha en i sovrummet =) älskar att ligga i sängen och se tv/film men för att köpa en måste jag ha ett jobb och de verkar inte se så ljust ut just nu.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback