Lila

Nu har världens bästa Elin kommit hit <3 Eller hon har varit här sen 4. Vi har varit och ätit på Pit stop som är rakt över gatan och sen färga jag hennes hår typ brunt och lila så vi får se hur de blir, hon står i duschen just nu och tvättar ur de =) De vart över lite lila färg så jag har hett lite i min lugg eller underhåret i luggen om ni fattar =P Så vi får se hur de blir om de ens kommer synas =P
N ligger i sängen och sover säkert för han hade ont i huvet, stackarn =(

Sen ska vi kanske åka å hälsa på John och Malin om dom nu är hemma annars blir de en lugn kväll i soffan med massa gotta =)

Gårdagen vart lyckad dom tyckte om maten och vi for å såg bio, shutter Island den var okej inte super bra men den gick å se iaf =)

Nu är E klar så nu är de min tur att skölja ur =)
Ha de gött ;)

Kommentarer
Postat av: maud

Det blev säkert bra du passar i blått vi syns i kväll.

2010-02-28 @ 08:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback