Köttbulle

Köttbulle låter ganska äckligt egentligen tänk er en kött bulle alltså typ en kanelbulle fast med kött.
Iaf så ska jag göra hemmagjorda köttbullar med vitlök i efter jag har skrivit här =)
Idag har jag städat igen för ca halv åtta kommer (trumvirvel) Elin Welin Wellan Johansson =D Hon ska även sova över här =) Så jag har städat i gäst/datarummet så de ser lite finare ut och sängen är inte ockuperad av kartonger.
Har just diskat och ska väl gå och göra mer disk nu när köttbullarna ska göras, suck, jag hatar att diska!!!


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

okej, ja de förstår ja om du vill ! allt är bara bra med oss också :)

2010-02-12 @ 20:45:19
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Postat av: maud

vad fin bild du har tagit jag kommer på ljuspartyt måste nog beställa lite ljus måste fylla på förrådet jag har hmmmmmm jag har ju inte så mååånga

2010-02-13 @ 09:30:05
Postat av: maud

Nu är min blogg klar titta in på den och kommentera gärna min blogg.

2010-02-14 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback