Foki Foki

Ska sammanfatta helgen lite kort.
Torsdag for vi ju till Ä-byn och hälsa på lite folk och sov hos mamma.
Fredag steg vi upp innan sju och kvart över åtta for vi till stugan och mös =)
Lördag var vi på markanden i Jokkmokk, åt på kina restaurang och när vi går ut kommer självaste Foki in =) Ångra att jag inte tog kort på henne. Sen gick vi ett varv runt marknaden (handla för 30 kr) sen for vi till Kronogård och hälsa på mina bröder och min pappa =) Sen tillbaks till stugan och började värma upp husvagnen, stor stugan och lill stugan sen fick jag börja laga mat =) Sen såg vi lite av melodifestivalen och gick och la oss. Söndag steg vi upp åt och for hem.

Idag har jag tvättat igen fast bara några mattor sen har jag bara suttit här och kollat runt.
Nu ska jag se halv åtta hos mig och sen är de familjen annorlunda =) 

Just de jag träffa Elin på marknaden och skulle skryta över att jag sett Foki, vet ni vad hon säger då? Vem är de?
Elin du måste ju hänga me i blogg världen!!


Källa:
Goggle

Just de jag har gått ner 3kg sen jag börja mitt "nya" liv =) Känns kul att de ger resultat iaf =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Foki säger då inte mig heller nåt fast jag ser bilden på henne :P

2010-02-09 @ 06:54:14
URL: http://adriansmamma.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Duktigt jobbat Sandra! :)

2010-02-09 @ 07:32:53
URL: http://nomorenoless.blogg.se/
Postat av: Linnea Lu

Foki låter som någon slags fisk :P Jag gissar då på det!

2010-02-25 @ 14:27:35
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback