Äntligen Fredag!!

Okej för mig är de ingen skillnad på helg och vardag men de känns skönt ändå =P

Idag när N slutar kring 3 (hoppas tidigare) så ska vi på Gina (ska få min alla hjärtansdag present), sen ska vi på coop och willys och handla och som jag har längtat efter mat, jag längtar tillochmed efter smör och dom som känner mig vet att jag typ aldrig har smör på mackor men nu när vi inte har haft de så har jag vela ha de såå mycket.
De enda jag sitter och tänker på nu är mat, är hungrig som fan!!
Oj så kul inlägg men mat är de enda jag kan tänka på just nu =P

Kan väl ta och berätta vad som händer i helgen:

Idag kommer John och Malin på middag sen skulle vi på bio men de gick ingen bra film så vi kanske skulle och bowla istället =) 

Imorgon kommer nog Elin hit och stannar tills på Måndag =D

På söndag är de ljusparty kl 6. (hoppas tiden passar dig Sara) Så är de nån som vill komma skriv de då i en kommentar =)

Nä nu ska jag gå och duscha så jag är klar när N kommer hem =)

Ixi använder gardinen som täcke =P

Amber använder kudde när hon sover =P


Kommentarer
Postat av: Sara

det passar bra! bra du påminde mig :) men jag har ju inte så väldans mycket grejer som är aktuellt i nya katalogen,men jag tar med det jag har :)

2010-02-26 @ 19:19:34
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback