Alla Hjärtansdag <3

Den här dan blev inte riktigt som jag tänkt mig men den har varit okej ändå =) Jag och N har nyss ätit middag och innan de har vi varit hos John och Malin som flyttat hit till Piteå =) Kul att nån man känner flyttar hit eller vi känner ju folk som bor här men inte några av våra bästa vänner förns nu då =P Nu väntar jag bara på att Elin och jonte också ska flytta hit men de kommer nog inte hända i år iaf.

Men nu kommer John och Malin hit (vi ska se film), så ni får ha en fortsatt trevlig dag!
Puss och Kram


Love you <3<3<3

Kommentarer
Postat av: sara

vilken tur du har! jag väntar på samma jag, fortfarande. men ingen lär nog flytta hit av mina vänner :P kom ihåg ringa imorrn nu! :D

2010-02-14 @ 20:30:57
Postat av: maud

Gud vad gulliga ni är.

2010-02-15 @ 07:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback