När verkligheten kommer ifatt en..

Var till arbetsförmedlingen idag och mitt goda humör sjönk på minus. Suck, börjar inse att jag är tillbaka på ruta ett igen. Vad fan ska jag göra?? Plugga? sitta hemma? Söka jobb som inte finns? Fy fan för att vara "vuxen" eller vad fan man nu är förnånting.

Tänkte städa och placera ut grejerna vi köpte på IKEA igår och ta kort och visa er men jag har verkligen ingen lust längre. Förhoppningsvis är jag på bättre humör i morgon =)

På Lördag (till Söndag) ska vi till Älvsbyn, jag ska vara med Elin så mycket jag bara kan och förhoppningsvis kan hon färga mitt hår =) Har vunnit en auktion på löshår med clips och fick hem de igår och insåg att de inte riktigt var samma som min hårfärg så de måste åtgärdas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback