Lite Elin är bra för skallen ;)

Har egentligen inte så mycket att skriva men har ju skrivit varje kväll nu i några dagar så tänkte att jag ska försöka fortsätta med de =) Fast de är ju roligare om man får nån kommentar då och då ;)

Idag har jag jobbat, haft ont i huvet större delen av dagen så när jag kom från jobbet la jag mig bums i sängen, men han bara vila i typ en halv timme så ringer Elin <3 och min huvudvärk försvann så de var de jag behövde, lite Elin ;)

Nån av katterna har varit på jakt idag och ville visa upp sin fångst så när jag går in i sovrummet just efter N farit på jobbet så ligger de en död fågelstackare där på mattan, jag får panik och ringer N och säger att de bara är att vända om och ta bort den, vilket han gjorde också tack och lov annars hade jag fått sova på soffan i natt för inte vill jag ligga och sova med en död fågel i samma rum, usch!

Nu ska jag gå och sova hade jag tänkt eller ringa N och sen sova ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så söt han är som vände :) hann han i tid till jobbet då? :) Jo visst är det mycket roligare när man får kommentarer då och då :) ingen av de jag frågat skulle följa till stugan. så tänkte höra med henkes killkompis jeppe om han vill följa, men frågar bara om hanna och mattias inte följer, annars ryms vi inte =) är det bestämt de ska med eller? :)

2010-08-17 @ 09:29:48
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Elin! :)

haha vad du är söt! <3

2010-08-17 @ 23:33:14
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback