IKEA <3

Söndag, söndag, söndag... Idag har vi städat lite, rensat våra garderober och fixat till i förrådet (inne), tidigare kunde man inte gå in där ens men nu kan man de =)
Sitter och skriver en lista med vad vi behöver från Ikea =) De vi behöver mest är trådbackar, vi har bara 3 garderober så jag har ingenstans att ha gardiner, dukar osv. Allt de är i en ikea kasse just nu och de funkar inte så bra..

I morgon är de Måndag igen och jag jobbar 7:30 till 16:00, Tisdag är jag ledig, Onsdag jobbar jag och Torsdag åker vi upp till stugan såå jäävla skönt de ska bli =D

Ut med hundarna nu sen bums i säng!!

God Natt


Ute med båten i Kuri, jag tycker de är kul att fiska så länge jag slipper ta i fisken och masken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback