Hot tub time machine

Ikväll har vi som sagt varit hos S & H och sett film, H valde film och sist han valde sluta de med att Nicklas (och Sara om jag inte mins helt fel) somna, så jag hade inte så höga förväntiningar men den var faktiskt bra =)
Den här såg vi:


Alltid lika trevligt att umgås med dom och nästa helg ska vi fyra åka upp till Kuri. Jag längtar, de ska bli så skönt att bara ta de lungt och de är N´s andra lediga helg i sommar. Stackarn jobbar jämt och nu är han sjuk också ännu mer synd om han, men envis som han är så är han på jobbet nu iaf.

Nu ska jag ut med hundarna och sen sova, i morgon står de städ på schemat. Till veckan jobbar jag bara två dagar så jävla skönt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback