Good Night

Idag har jag jobbat förmiddag lyckades försova mig men kom bara nån minut försent till jobbet så de var inte så farligt. Hade jag beordrat N att laga mat så när jag kom hem var maten nästan klar, underbart <3
Sen kom en av mina mostrar och hennes man på besök (eller är dom gifta? Tror inte de vid närmare eftertanke) Iaf så bor dom i Kiruna så vi träffas inte så ofta me nu är dom här för att gå på Nolia så då passa dom på att komma på besök här vilket var trevligt =) Ska försöka få med mig mamma upp till Kiruna så vi kan hälsa på hela tjocka släkten som bor där =)
Sen kom Sara och Henke på besök och vi drack te och surrade <3

Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen och hoppas att jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden så jag slipper försova mig igen.

God Natt


Nicklas är ledig i natt <3 Vi har inte sovit tillsammans på en hel vecka.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nix, dom är ju inte gifta ;)

Ska oxå på Nolia på söndag. Ska dit med min chef och så Adrian å Antte. Om nu Adrian hunnit bli frisk. Han nyser å har sig.

2010-08-12 @ 06:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback