somewhere over the rainbow

Sitter och tittar på årets första regnbåge =)
Har lite små tråkigt men är för trött för att göra nånting annat än att se tv och kolla fb.
Måste dock skriva ett cv och maila de till min jobbcoach, men jag ska bara snabb skriva ihop nånting för hon ska ändå komma med synpunkter så jag ska väl ändå skriva ett nytt sen.
Jag ska på mitt första möte hos henne i morgon, får se om jag lyckas hitta dit.
Jag måste skaffa mig word (skrivprogrammet) för att kunna öppna ett dockument där de står om jag fått sommarjobb eller inte, men jag gissar att jag inte fått de för isf hade dom nog ringt.

Idag har vi packat 6 kartonger, duktigt gjort men tyvärr är de nog många kartonger till som måste packas =/
Jag hade ju tänkt fara på vårdcentralen idag men jag ska vänta tills på måndag, hoppas svanskotan är bra tillsdess, just nu känns de jätte bra kan sitta nästan hur jag vill, men de är morgonen som är värst kan knappt ta mig upp ur sängen.

Jaja nu ska jag väl återgå till mitt tv tittande =P

I morgon ska vi nog och titta på Sara och Henkes hus, de ska bli spännande eftersom vi inte har sett de ännu =)


Kommentarer
Postat av: sara

du kan ju kolla mailet här annars :) jag har word i datorn :) åh jag hoppas du får något sommarjobb :) annars lät janet positiv om du skulle söka i köket på öja, det lät som det behövdes där :) vi syns! kramar

2010-04-16 @ 10:14:58
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback