Ont de gör Ont =(

Tänkte försöka uppdatera er lite om vad som har hänt sent sist =)
Elin har klippt mig så nu är mitt tjocka jobbiga hår borta =)
I torsdags kom Linda och Anton hit och Elin hade sovit över hos oss så vi for på stan och Hanna, Oliver och Evelina kom också till stan, så de vart en heldag på stan, väldigt trevligt var de =)
Torsdag kväll tog vi vårat pick o pack och åkte till Nicklas stuga (jag och N alltså), jag var även på bolaget för första gången =P
fredag kom N´s moster och karl till stugan sen kom även John och Malin, så vi har bara tagit de lungt hela helgen =) Igår fick jag fruktansvärt ont i svanskotan, jag kan inte böja mig ner, vända sig i sängen tar ca 5 min och är väldigt smärtsamt, de gör ont när jag ska ställa mig upp eller sätta mig ner, när jag väl sitter måste jag sitta på ett speciellt sätt annars håller jag på att avlida. Har de inte blivit bättre till på Torsdag ska jag nog ringa vårdcentralen.

Snart flyttar vi också =) Jag längtar =D Och de har börjat tina riktigt mycke ute, de känns skönt att de börjar gå mot sommar =)

Nä nu ska jag se förhäxad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback