Mysig helg <3

Nu har min kära mamma åkt hem och de känns skönt men ändå lite tråkigt. I helgen har vi varit på många promenader, gått på stan, ätit god mat och sett tv =) Min mamma sover inte så länge så jag har stigit upp kring 9 igår och idag och de är gode skönt för då hinner man göra mycket men ändå så är de ju sååå skönt att sova länge ;)
Mamma hade ju med sig lite paket i Fredags så av mamma fick jag pengar, en jätte söt ljuslykta och hårinpackning med färg (längtar till i kväll så jag får pröva de och se hur de blir=P). Hon hade även med paket från en av mina bröder så av dom fick jag pengar, en söt skål och en konservburk med luktgele innuti =) Mamma trodde de var kattmat först haha ;P

Nu väntar jag på att N ska komma hem från jobbet, har knappt hunnit prata med han i helgen =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback