Myror i fötterna =/

Just nu sitter jag i hallen på golvet i våran nya lägenhet, vem fan är så dum att man her internet dosan i hallen? Då måste man ju sitta i hallen eller ha en lång tp sladd över hela lägenheten, pucko! Mina fötter somnar alltid när jag sitter på golvet, inte skönt.

Igår fick vi de mesta flyttat, vi har även sovit här inatt =) Ja ska snart börja packa upp lite lådor. Sen när N kommer hem från jobbet ska vi nog till den gammla läggan och ta de sista och börja städa, SUCK!! Men de går ganska fort att städa när läggan är tom + att mamma kom ju förra fredan och hjälpte mig att städa dom "jobbiga" grejerna tex bakom spisen och köksskåpen.

Nä nu ska jag börja göra nytta innan mina fötter trillar av ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback