Middag!

Jag publicera detta tidigare idag, men de ville tydligen inte funka så då jag prövar igen!

Vi har just ätit middag och jag lagade nånting som vi åt sist vi var hos mamma, vet inte namnet på de och glömde skriva upp receptet men jag visst vad som skulle vara i så jag pröva mig fram =P

Recept på kyckling mojj ;)

4 Kycklingfileér (som du skär i mindre bitar)
1 dl tacosås (jag valde medium)
1 dl mango chutney (finns 3 olika sorter, jag valde orginal)
salt & peppar

Så här gör du:

Skär kycklingen i mindre bitar, stek dom, salta och peppra. När dom fått färg her du i tacosåsen och mango chutney låt puttra i 10 min, skär itu den tjockaste biten och kolla så den är klar.
Servera med tortilla bröd (funkar säkert med ris också).





Skriv en kommentar om du tänker pröva göra detta och skriv sen vad du tyckte =)

Smaklig måltid ;)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

jag tycker det är gott

2010-04-07 @ 12:29:21
Postat av: Anna

Tack Sandra!

Jaa de här ska jag minsann testa någon dag :D

2010-08-28 @ 21:40:45
URL: http://lurifiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback