Flytt =D

Igår fick vi nyckeln till våran nya lägenhet =D Så idag när N slutar jobbet blir de att flytta för fulla muggar. Åhh vad jag längtar =P På Söndag blir de nog att åka på Ikea har en liten lista med grejer som ska handlas men nu måste jag skriva om den för igår när vi var till lägenheten så såg jag att de var nån grej vi inte behöver och några nya grejer som vi behöver köpa. Jag hoppas vi får nya tapeter hellst överallt men bara jag får nya i köket för dom var riktigt fula.

Igår fyllde lilla Hedda 8 år (min brorsdotter), tänk vad fort tiden går, de känns som att hon föddes alldeles nyss.
N jobba kväll igår så jag fick fara själv till Ä-byn, jag han även med att träffa Wellan <3

Nä nu måste jag börja göra lite nytta så att de mesta är packat när N kommer hem =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback