Söndag 4 Oktober

Första snön föll i natt..
Den här helgen har varit helt underbar, vi hade inte planerat nånting men ändå har vi haft full upp.

Fredag såg vi Idol, under den långa pausen skulle vi bara ut på byn en sväng men vi hämta Elin och for upp till Nystrand på fest sen åkte 8 pers + 2 hundar i våran bil på byn igen till en annan fest där vi blev till ett kanske.

Lördag sov vi länge, steg upp och fixa oss och for på middag hos svärmor och svärfar.
Sen kom vi hem såg körslaget ett tag sen for vi på födelsedagsfest där vi var till och från hela kvällen och vi vart chaffis också. Åkte till korsträsk och hämta 2 pers + att vi redan var 5 så jag fick mig en kille i famnen och vi drog mot nystrands byagård på 30 årsfest och vart där ganska länge sen åkte vi på byn igen och försökte ta oss in gratis på tresco men nä vi skulle betala 80 kr för att vara där 15 min så vi vände i dörren och drog nån ragg istället. Sen släppte vi av J på nån efterfest och vi for hem, men han blev inte där länge så vi hämta han igen (då hade de snöat så vi sladda lite ;P) och skjutsa han till den första festen vi var på (han hade glömt alkoholen) och sen skjutsa vi hem han och vi fick äntligen åka hem och sova..
Halv 4 var vi i säng.
Men fy fan vad kul de var =D

Idag steg jag upp 10:15 inte för att jag ville men hade körlektion, mm jag vet körlektion på en söndag? Körskoleläraren skulle vara borta i morgon så då fick de bli idag istället.  
Fatta de är inte länge kvar nu!
Nervös...



Ingen riktig Älvsbyfest utan dunken


Vissa blev hungriga


Vissa var kanske lite väl fulla och sprang in i soptunnorna

Bilderna är tagna med mobilen därför dålig kvalité.
Jag är då glad att jag var nykter i helgen annars hade jag kanske inte kommit ihåg hur kul de var =P
Nu ska vi nog fara och handla lite och sen blir de nog bara att mysa resten av dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback